unicornrandomness

Alla inlägg under januari 2014

RIP

Av The Unicorn - 31 januari 2014 15:26

Idag fick jag reda på att någon jag en gång stått nära är död. Deppar nog ett tag, men jag vet att om det hade varit jag som var död hade jag nog velat att världen fortsatte med skratt och leenden, så jag ska inte vara ledsen allt för länge. Jag förstår ju att en så snäll männska som hon måste ha kommit till himmlen, så jag ska inte oroa mig mer. (Vill inte nämna några namn).

Tills vi möts igen får du vila i ro och frid, du saknade och älskade!

Av The Unicorn - 24 januari 2014 18:57

De som känner mig irl vet att jag sjunger oavbrutet och att jag avgudar allt vad musik heter (utom gitarrer. De är skumma), och jag tänkte att nu är det nog daggs att lägga upp en video på bloggen. Jag vet att det finns mycket att klaga på över denna video, men jag orkade inte anstränga mig mer än så här. Säg gärna vad ni tycker, men jag förbjuder kommentarer som tillexempel "Bra", eller "Ok". På riktigt nu, säg vad jag kan göra bättre och jag tränar resten av livet om jag måste. Jag tycker bara det är trevligt att få höra vad jag gjorde fel när det gäller sång och musik.
Jag vet att ljudet suger, att det bara är en kort bit av låten, att den slutar precis innan den bästa delen ska börja och att massa annat inte är bra. Ändå lägger jag upp den här videon. En applåd för dumma lilla mig, för nu ska jag sjunga:
I See Fire!



 

Av The Unicorn - 22 januari 2014 12:26

Flaggstångsknoppspoleringsmedelsbutiksägarinnor

Dats the längsta ord I can say in Swedish. I think. Maybe. I donno.







#hej

//da juniikårn

Av The Unicorn - 21 januari 2014 20:30

Äääälskar diseny-låtar<33333333333

^.^ *dajing* ^-^

Av The Unicorn - 20 januari 2014 15:42

Idag var en måndag. Jag tycker inte om måndagar för efter måndag så kommer tisdag och tisdagar blir ofta glädjedödande. Måndagar i sig är helt okej. Borstätt från att måndagar alltid ger mig pannik på söndagskvällarna. Okej, jag tycker inte om måndagar. Eller tisdagar. Eller onsdagar. Eller söndagar. Men jag tycker om min fot.
Hawhawhawhawhae Cx

Idag bjöd jag min kompis på glass. jag köte en själv också; en med choklad ovanpå. Men när jag satte mig på bussen för att äta den så tappade jag chokladen på bussgolvet! :C ( NEJ JAG ÅT INTE UPP DEN D': )
Jag hoppas middagen blir god idag, för jag vill bara äta något just nu (en snabb tanke till barnen i afrika som lever sitt liv utan mat v.v)

Det var allt jag hade att säga idag, men efter som att jag inte har skrivigt på typ ett sekel så får ni höra en underbar låt också c:
HAREGÖTT!!



//The Unicorn

Av The Unicorn - 17 januari 2014 16:15

Wonderful c:

Av The Unicorn - 14 januari 2014 19:12

Jag gillar kakor

Av The Unicorn - 12 januari 2014 17:53

Idag var jag ute och lekte i snön. Som en riktig femtånåring. Jag åkte in i en taggbuske med pulkan antal gånger, jag gjorde en snöängel och sedan gjorde jag en snölyckta. Allt det där jag gör varje år, typ x) Mina småsyskon kopierade mina minsta rörelser, men slutade redan efter att ha åkt in i busken några gånger.
Bara så ni vet så var det jag som utförde den där snödansen för att få hit snön igen. Ja, jag var ju tvungen att bygga den där snölycktan nån gång! Hoppas ingen dog av snön. Förlåt om någon gjorde det.
Imorgon är det skola, vilket betyder matte-prov. Mamma fick mig att plugga hela helgen, så jag kanske inte failar totalt. Antagligen gör jag det ändå, men det skriver jag inte på min blogg eftersom att jag vill att mina läsare ska tro att jag har högt självförtroende.

Har nyss läst ut boken Divergent: REKOMMENDERAS STARKT!!!                                        Read it potato, read it...  

Ps: IM BAT-CORN!! B|

//Enhörningen

Presentation


15 år, men fortfarande en enhörning C:

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Du hittar en korv på gatan. Vad gör du?
 Hittar den.
 Nom-nom:ar den.
 Tittar på enhörningen som står på den.
 Det här alternativet är hysteriskt roligt.
 Går förbi den som en normal människa.

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards