unicornrandomness

Alla inlägg under mars 2014

Av The Unicorn - 28 mars 2014 22:44

*Det här är ett riktigt intressant inlägg*


//The Unicorn

Av The Unicorn - 26 mars 2014 20:10

Rainbow kom hem till mig idag, och vi bestämde oss för att spela in en cover tillsammans, valde låten Bad day och spelade sedan in allt om och om och om och om igen, och fick massa bloopers, men ingen full version av låten.

Tillslut gav vi upp och valde att spela in hela låten som ett enda stort skämt. Och tro mig när jag säger att ni mår bättre av att inte ha hört den. Någonsin.

Men; jag vill ändå lägga upp den på bloggen, så fort jag och Rainbow är klara med redigeringen.

Här kommer ett väldigt kort "smakprov". Hoppas att det smakar gott.

 
  #FLÖÖÖMm!!1!!!


//The Unicorn

Av The Unicorn - 25 mars 2014 19:43

Skrev ett perfekt inlägg för bara nåra minuter sen. Men jag loggades ut när jag var klar. SÅ DET SPARADES INTE.

Nu får ni nöja er med dom här bilderna, istället för en poetisk text angående depression:

  

 

 


//The Unicorn

Av The Unicorn - 24 mars 2014 17:18

Vill så väldigt, välidigt, super duper gärna spela in en cover på random låt och lägga upp den på bloggen. Musik är mit liv. Bloggen platsen jag skrier om mitt liv på. Att göra en cover (kåvärrr) på en låt och sedan lägga upp det på bloggen skulle var som.. en potatis! :O  (Ta inte illa upp Potatis! Du vet att jag älskar dig, lila vän ;o)


Ja, jag skrev "lila vän". För att min vän är lila ._. MATTERFLUFFER! -^-(^-^)-^-



Trala trala.. trolo trola.. la..

JAG ÄR COOL SOM EN FLUFFING STOL



Okej, kom av mig lite...

Iaf undrar jag om det för det första finns någon som läser min blogg utom Potatis, Regnbåge, Mamma och "Borgstrommaren"? I så fall hade det varit förtjusande om ni ville kommentera och bevisa eran existens c:
Snälla? Behöver inte vara nån romna ni skickar, om ni inte har lust. Jag älskar romaner. På måndagar.

Men... Skriv bara nått riktigt random, så jag vet att jag över huvudtaget har någon läskig främling som läser. Och om ingen kommenterar blir jag på riktigt generad. SÅ KOMMENTERA ÄR NI RARA :3

.. och för det andra undrar jag om det finns någon speciell låt som ni vill att jag gör en kåverrr (quwur) på. Det kan ni ju också nämna i en kommentar. Om ni har lust. Tror jag. Robert.



Ps: NY HEADER! Fick lite hjälp med att fixa den, men nu är den klar och jag är ganska nöjd. DEN E FIIIIIIIN :3


//The Unicorn


Av The Unicorn - 23 mars 2014 19:51

Kastrull
ÄR DET ENDA ORD JAG MISSTOLKAR HELT OCH FULLT :O

Asså.. om ni tänker på ordet kastrull riktigt mycket.. så kommer ni ändå inte fatta ett skit.
Och jag tänker inte berätta varför jag fnissar som en liten femåring som nyss hört sin bff fisa inför sin katt varje gång jag hör "Kastrull".
It's just.. omg, blaa-argh! xD

OGASH, HAHA, KASTRULL *fniss* ^-^



Och vet ni vad mer?

När jag praoade på bibblan så fick jag lägga upp ett boktips på deras sida! OCH JAG FICK SKRIVA THE UNICRON DÄR DET SKA STÅ ENS NAMN!
Så om du går in på bibblans hemsida.. nånting.. och kollar på Divergent så tror jag att det ska stå att det är jag som skrivit det! Kolla nu! :O


http://bibliotek.botkyrka.se/101574/sv/book-suggestions/en-helt-fantastisk-bok

 

//The Unicorn

Av The Unicorn - 20 mars 2014 16:07

Idag fick jag tillbaka min ryddsäck och jacka.



DIS IS THA FLUFFING LÄNGSTA INLÄGGET EVER. BARA SÅ DU VET.





 



//The Unicorn

Av The Unicorn - 19 mars 2014 17:07

JAG SNUBBLADE/RAMLADE/HADE INTE SÖNDER NÅGONTING IDAG!! :O

Fastän dagen inte är speciellt ung hinner jag nog göra en massa klantigt innan läggdags.. Om inte är jag cool. Som en stol. Med kjol... som tycker om kol, and now I don't know what Im gonna do..
Så poetisk jag är.

Juste, en sak jag glömde skriva igår:
När jag hade sån där panik över att mina saker va inlåsta i bibblan, vet ni vad jag gjorde?!
Såklart vet ni inte, jag har ju inte skrivigt det än ._."
JO JAG SKREV EN FLUFFING DEPP-DIKT OM MIN PANIK!!
Och jag vill bara tillägga en sak: dikter verkar inte vara lösningen på panikanfall. Bara så du vet. Det har motsat effekt, faktiskt. iaf på mej :c

Så nu har jag en liten dikt i min mobil om panik. Everybodys dream x)

Ps: Robert är fortfarande ett ganska fabulous namn *u*
Ps2:


//The Unicorn

Av The Unicorn - 18 mars 2014 17:46

Ibland frågar jag mej själv om jag har otur. Svaret jag får av mejsjälv brukar bli: "Nänä, du är bara allmänt superklantig".
Asså, fattar ni hur jobbit det är att stå o fråga ut mej själv?! Det är lixom.. oändligt. Jag kan inte längre gå in i ett tyst rum eller till en tyst plats ensam utan att antingen diskutera eller gräla med mej själv om någon onödig liten detalj:
"Vilket fint väder!"
"Nej, vet du vad? Jag tycker inte om när det snöar på våren!"
"Men snö är ju ändå vackert?"
"Fluffing bra ordval, din tant."
"WHATA FLUFF DID YOU SAY?! D:<"

Idag väntade jag på bibblan på en kompis som skulle komma o titta på böcker me mej (wonderful life), och eftersom att jag praoar där så fick vi sitta kvar på bibblan när de stängde. De litar på att jag inte har sönder nått ^^ (dock vare bara stängt för skitungar under 18) (JA JAG ÄR 15, RÄKNAS SOM "SKITUNGE").
På något mirakulöst sätt lyckades jag glömma att min rygga och jacka låg i ett personal-rum, så.. De blev inlåsta.
FLUFFING BRA DÄR, ENHÖRNING. Jag menar det. Vad cool du är c:      Awwe ^.^ Luv miself<33333333
Jag hade som tur mobil och busskort i fickan. Och en bok och glasögon i händerna.
Så jag fick pannik, ensam på bibblan (kompisen hade gått hem). Tillslut kom jag på den briljanta idén att ringa nån på bibblan. På torsdag kan de hjälpa mej få tag i sakerna. Vilken tur att jag tog ut min näsprayssamling ur ryggan igårkväll ^^


Dat was my fabjulus day.
Hoppas du hade det bättre.
AIR HUG! :D   

//The Unicorn

Presentation


15 år, men fortfarande en enhörning C:

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Du hittar en korv på gatan. Vad gör du?
 Hittar den.
 Nom-nom:ar den.
 Tittar på enhörningen som står på den.
 Det här alternativet är hysteriskt roligt.
 Går förbi den som en normal människa.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards