unicornrandomness

Alla inlägg under februari 2014

Ost

Av The Unicorn - 28 februari 2014 21:33

Asså.. Jag tycker om mej själv ibland.

Det var det enda jag kunde komma på att säga idag x)
Och ingen bild har jag heller.

Mkay bye

Av The Unicorn - 25 februari 2014 20:05

Omajgahs har typ hittat en ny favo låt som jag kommer lyssna sönder den fastnar så fort den är så bra varför kan jag inte texten än?

Ville bara utbrista det c:

Idag var andra dan av sportlovet, och jag är väl medveten om att jag glömde blogga under första, så jag skriver om igår idag också så att ni kan läsa det imorgon :P Nejmen.. typ så Cx

Igår:
Jag och Rainbow hade båda i läxa att skaffa egentagna modellfoton, så vi stod modell för varandra; jag skulle föreställas vara en grekisk gudinna och fick där med gå omkring i skogen i skogen bredvid gatan jag bor på iklädd bara ett lakan och ett vitt linne. Rainbow skulle va ormen från paradiset, den som lurar Adam & Eva att äta äpplet nivet. Hon posserade jätte fint, men jag kunde inte hantera hennes kamera; därmed en suddig bild.
Tyvärr vågar jag inte lägga upp bilden här, eftersom jag är väääldigt anonym av mej, och har inte Rainbows godkännande. Här kommer en annan bild, lite random, för att jag förstår hur besviken du måste vara över att inte få se mej i ett lakan, eller Rainbow som orm.
     


Idag:

Jag och nåra kompisar va på badhuset idag! YAY!!1! Vi badade och lekte och plaskade och ni kankse inte tror det, men vi blev till och med lite blöta också. Potatis var där. Det var Potatis jag pratade med när jag simmade baklänges in i en kille som hade huvudet under vattenytan. Jag bad om ursäkt typ fem gånger, och killen bah: "Chill C:". Han verka trevlig. Skulle nog inte gillat mej x) Eller så hade han kanske gjort det, om jag inte SIMMAT IN I HONOM! :O
Det får vi antarligen aldrig veta c:

Imorgon:
Ja, asså, jag ska vakna exackt 12:00, och sen ska.. SKOJA BAH C:
Jag kan INTE se in i farmtiden. Och det tror jag inte heller att jag skulle vilja. Tänk va tråkigt att veta allt i förväg, INGA ÖVERASKNGINGAR! D:
Näe, jag ä rätt nöjd mä mäjh själv. Dock vill jag börja träna lite mer. Ska troligen inte ge upp drömmen om att kunna alla regler i badminton. Hade det inte vart nice om det hätte badminfluff? Eller flufffluffluff med fjäderboll? Fett me nice, enligt mej C8

Ha en fortsatt trevlig dag. Kväll. Köttbulle.

Ps: Pinkfluffyuniconrsdancingonrainbowsandlooksfab

//Teh Uhnichorn

Av The Unicorn - 20 februari 2014 17:18

Vi pratade om saker vi skulle kunna välja bort idag i skolan, vilket var rätt intressant. En kompis och jag disskuterade vad som var nödvändigt och vad man kan klara sig utan, och vi hade ganska lika åsikter angående det mesta.

Men det var en sak vi inte kom överens om: hurvida en fri klädstil är viktigare än en fri musiksmak.
Min kompis menade att musik är någonting man klarar sig utan. Jag tyckte raka motsattsen: Hur kan man överleva utan musik? Blir man inte galen då? Jag blir nog det.. Fast jag är redan halv-galen. Jag tror att musiken påverkar mitt humör mer än något annat.
Men jag förstår ju att vissa vill ha en egen klädsmak också. Jag tycker bara att det inte är riktigt lika viktigt som musik.
Tur att vi inte behöver välja påriktigt, det hade blitt ett hää..-stsko.
Komentera gärna om du har egna åsikter! Älskar kommentarer!

Ps: Jag veeet att jag börjar bli oflummig, men... Mitt liv har börjat tappa sitt magiska glitter nu! Och jag vet inte vad jag ska göra åt det! Det kanske kommer tillbaka nån dag... Och jag tänker inte växa upp, utan min dåliga humor är jag ju bara en femtonårig, omogen skitunge! Det går jag inte med på att bli.
Nu ska jag gå och hitta mitt försvunna glittret. Harre gött tillsvidare c:

//The (oflummiga) Unicorn

Av The Unicorn - 19 februari 2014 19:05

Lyssnar på gamla favo-artister. De är ju för underbara! Förstår inte varför jag slutade lyssna på dem!
Min musiksmak har knappt ändrats på flera år, bara förstorats. Förr lyssnade jag helst på balder och melodifestivalen-låtar, nu lyssnar jag på pop, rock, rapp, balader och typ.. allt.
Yohio's melo-bidrag tror jag är på min topplista för tillfället, men det är nog bara för att jag inte lyssnat sönder den än. Raymond & Maria är vad jag menar med gamla underbara artister; såå fina *u*
Perry Gripp, Yohio och The Cab är nog mina favo-artister för tillfället. De är oxå underbara.
Hah.. Flinar lite åt låten som spelas nu: "Det går aldrig att bli dum igen". Den är egentligen inte alls kul, bara deppig. Jag är inte så flummig den här veckan. Jag känner mig nere. Vet inte vad som är fel, men det går nog över. Behöver bara sätta på lite Parry Gripp, så står jag snart och hoppar runt. Men först ska jag höra klart på mina deppiga låtar.

Här kommer några låtar från favo-artisterna:

Ha en bra dag c:

//The Unicorn

Av The Unicorn - 17 februari 2014 17:07

Av The Unicorn - 17 februari 2014 16:17

Hej.

Hejdå.

//The Unicorn

Av The Unicorn - 16 februari 2014 17:16

Jag var på gudstjänst idag. Det var trefligt. Mer trefligt var att leka ninja. Jag skulle nog kunna bli en awesome ninja om jag flyttade till japan och lärde mig hoppa runt i en cirkel på ett proffsigare sätt.
Just för tillfället sitter jag här och smygäter godiset jag inte fått i mej igår. Vet va ni tänker: "GASH! DE Ä JU SÖNDAG IDAG! BADASS!", och jag vill bara säga att jag inte förstår vad du menar med att påstå att min rumpa är dålig?

Och nu: ytterligare a wunderfol pictrjör:
NJUT AV DENNA BILD PÅ EN KATT:

 
 
//Enhörningen

Presentation


15 år, men fortfarande en enhörning C:

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Du hittar en korv på gatan. Vad gör du?
 Hittar den.
 Nom-nom:ar den.
 Tittar på enhörningen som står på den.
 Det här alternativet är hysteriskt roligt.
 Går förbi den som en normal människa.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards