unicornrandomness

Alla inlägg den 8 februari 2014

Av The Unicorn - 8 februari 2014 14:53

Föreställ dig:
Det är lördag. Du är överdrivet sugen på lördagsgodis, men du bor långt ute på landet och kan inte ta dig till godisaffärn. Bussana går för sällan, du har ändå inget busskort. Du är ensam hemma, så du kna inte be någon åka och köpa något åt dig. Du har dock en chokladkaka som du köpt i början av veckan, och du ser hur den blir mindre och mindre för var gång du tittar på den. Snart har du ätit upp den och ditt liv håller på att ta slut...

Well, that's my life right now. GE MEJ GODIS! >:O
Påriktigt, tor jag AVLIDER D: Vill inte ;^; Buhu.
Men har jag tur så köper mina föräldrar godis på vägen hem. Då kan jag iaf återuppstå ikväll, lagom till melo.

Okej, ska äta klart den sista chokladen nu. Haregött<3

Ps: Ushe, har nått emot att skriva "<3" :C
Ps: Pänk flaffi junikorn dänsin ånräinbåvs :D

//The Unicorn

Presentation


15 år, men fortfarande en enhörning C:

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Du hittar en korv på gatan. Vad gör du?
 Hittar den.
 Nom-nom:ar den.
 Tittar på enhörningen som står på den.
 Det här alternativet är hysteriskt roligt.
 Går förbi den som en normal människa.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards