unicornrandomness

Alla inlägg den 14 februari 2014

Av The Unicorn - 14 februari 2014 19:49

Glömde hjärtans-dag låten x)
Härdå, den fiinaste låten till alla hjärtans dag (ENLIGT MEJ):




//The Unicorn

Av The Unicorn - 14 februari 2014 19:19

Alla hjärtans dag... Igen? :O
Men... men det var ju förra året!
Jaha..
Tur att jag är tsm me Trädis då..
Fast han är ett träd..
Undrar var han är ens.. Minns inte.
Jaha, kanske inte ens ett träd då.
Forever alone..
Fast jag är ju faktiskt förlovad med Potatis..
Hon har börjat ragga på andra ._.
FLÖFF YA POTATO! >:O

Jaha..
Alla hjärtans dag då. Igen. *suck*

Och jag är olyckligt kär. I en tecknad japansk manga-figur från en barn-anime ;-; Som dessutom är kär i nån annan!
Jaha.. Hällre olyckligt kär en inte kär alls, antar jag.
*forevah alone*
Nån får gärna komma och krama mig nu..
Om ni vill alltså.. Jag vill ._. KOM HIT ^-^  




Tadase.. *-*

 

Nejmen.. Varför..? Och varför inte en existerande människa? Varför.. D:

Därför.. *-*
Är käär i det där skrattet x)  På riktigt, skratta sådär och jag ger dej en guldstjärna. Lycka till.

Kramar till den som inte fått några än   
 //Enhörningen

Presentation


15 år, men fortfarande en enhörning C:

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Du hittar en korv på gatan. Vad gör du?
 Hittar den.
 Nom-nom:ar den.
 Tittar på enhörningen som står på den.
 Det här alternativet är hysteriskt roligt.
 Går förbi den som en normal människa.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards