unicornrandomness

Alla inlägg under april 2014

Av The Unicorn - 30 april 2014 08:36

Förlåt för att jag inte har skrivigt på ett tag.. Men.. Ja, jag brukar ju inte göra det.. så... det borde inte förvåna någon. Hejdå, ha en underbar dag c: <3

Av The Unicorn - 26 april 2014 14:46

Oh maj fluffing gash, wata fluff did just happen the fluff waht? cx


Gråter typ av garv.

Puuut a banana in your eaaaaar! xD


Haha xD
Lycka till med livet c: Hejdå :D


//The Unicorn

Av The Unicorn - 24 april 2014 20:24

Okej, så här är det: idag var super awesome dag och jag tänker berätta om den nu. Nu. Jagmenar Nu.


Det började med att jag vaknade upp på morgonen och insåg att jag hade fjärillar i magen. Och inte sånna där söta små sommarfjärillar, utan stora, äckliga, slajmiga monsterfjärillar. Ja. Typ. Jag vet inte. Typ. Okej kbry<3 c:

Sedan kom jag på att det var potatis födelse dag (GRATTIS TATIS!! :D) och då skrev jag ett fagert litet kik-medelande till henne. Och sen kom jag på att jag skulle sjunga "I See Fire (insajd tha mownteeeens)" på _____ Scenen idag, and I was like: omg, I'll need some pants ._.   x)

Och sääään -

Sen så gick jag till skolan (efter att ha tatt på mig byxor) och flummade runt lite. Och så åkte jag hem till Potatis och upptaderade min make up lite (yesh, I have smink in ma face somedays, matterfluffers) och så gick vi från Potatis till dit där vi skulle och så sjöng vi och våra klasskamrater filmade och kramade oss (they are better then the univörs) och så erbjöd pappa mig pizza och jag åt upp den och min lillasyster blev upprörd över att hon inte fick äta upp min pizza och sen satte jag mig vid datorn och skrev detta giggagantiska inlägg c:


Jag hoppas att din dag var lika fabjolus som min, om inte kan du få låna lite av min glädje. Kanske Cx


Här kommer en bild bara för att:

 



Ps: Ja, jag har börjat titta på Death Note.

Ps2: Ja, det är en överdrivet creepy serie.

Ps3: Robert är fortfarande ett (fint) namn.

Ps4: Nice Pants ;)

Ps5: WAYTHAFLUFF DO I HAVE TO KEEP PSSSS:ING?!D:<


//The Unicorn

Av The Unicorn - 23 april 2014 20:37

Okaajj, så jag och Rainbow lyckades hitta en cool sida och skapa en manga version av den riktiga (ja, absolut riktiga) veriationen av hur vi möttes c: <3

Njut ;0



                     


Okeii, här kommer eftertexterna:

Lilahårig skummis: Rainbow

Brunett skummis: The Unicorn

Blond potatis: Potatis

Blond finis: Yohio

Justin Bieber: Vettefluff

...


mKay bYe<33 ^o^


//The Unicorn

Av The Unicorn - 22 april 2014 11:05

Förlåt att jag inte har skrivigt på ett tag.. Det har varit påsklov.

*förväntar mig att det räknas som en acceptabel ursäkt*

Asså.. Jag vet inte hur jag ska kunna blogga under sommarlovet, överhuvudtaget.. Vi får se. Vi löser dät på nått sätt, tycker jag ;3


Jaja.. jag är i skolan nu, så är inte på så ööverdrivet flummit humör.

NO-vikarien, visst har han vart med i talang nån gång?..
Jo, det tror jag. Jag vågade inte fråga. Det var nog han.


Aja, nu bör min lektion börja för några minuter sen, så jag måste nog sluta.


Heeeeeeeiii dåååååoooåå c:


//The Unicorn

Av The Unicorn - 16 april 2014 14:45

Hittade min gamla TopModel-målarbok xD Full av minen och riktigt udda unika teckningar Cx

Så jag öppnade boken för att klottra in något nytt, men jag hann tyvärr inte färdigt förren min kreativa glöd blev för svag. Så min bild (föreställande Jack Frost) är inte färdig, men jag är nöjd ialla fall. Fast den är inte lika speciell som de andra. Det är någonting jag tänker fixa till innan jag kan kalla den färdig.
Här kommer iaf bilder (både min bild och bilden jag försökte rita av):


   

This is Jack Frost from tha movie Rise of the Guardians ^-^


Jag är stolt öer detta mestervärk, så om jag får hat-kommentarer (vilket jag absolut inte väntar mig med tanke på hur få läsare jag antar att jag har) så kommer jag inte att ta åt mig. Så det är ingen idé c:
Men ni får gärna överösa mig med komplimanger och förslag och allt möjligt annat ^u^


Ps: Att blogga på Sims är så mycket lättare x3

Ps2: Potatis, om du läser detta vill jag bara att di ska veta att himlen är blå. Så nu får du sluta tänka på kastruller ^^


//The Unicorn


Av The Unicorn - 13 april 2014 16:25

JAG VILL VA KÄR.
._.

Forever alone ;-;

Gimme a hug! >:O

Please?

Why am I writing in inglish? I can't even write in inglish. I'm sucha noob.



Den här helgen blev lite.. onyttig..

Försök själv att vara nyttig när du får två påskägg sprängfyllda med godis och en chokladkaka. Jag har dock ingen läsk då min jos (dat stavning is very good) duger. Men glad sockerchock på er i alla fall c:


Jag är så trött på att inte ha någon att dagdrömma om. Och jag har läst ut alla mina ungdoms-fantasy-romaner nu, så jag kan inte sätta mig och "tröst-läsa". Aja, jag får åka förbi akademibokhandeln innom en snar framtid. Se om det finns några söta pojkar där, eller iaf nån attraktiv bok. Buhu, jag saknar Fallen Ängel-serien ;-; IT WAS THA FLUFFING BEST ROMAN EVER </3


Hoppas du har ett bra liv och hoppas också att du önskar mig lycka till när det gäller att hitta nån (bok).

HARE GÖTT C: *avskeds-kram*



//The Unicorn

Av The Unicorn - 12 april 2014 00:00

JAG VAR PÅ GUDSTJÄNST IDAG!! :O
Igen :3
Skojsigt ^u^


...


 Kycklingost.




Mina listor på spotify:

Fyllda med musik som vem som helst kan lyssna på,

döpta till saker ingen annan än jag någonsin kommer att förstå.


Min "party-och-dans-lista": Random Potato-Songs

Mina "låtar-jag-vill-lära-mig-innan-jag-avlider-listor": hej och Lila

Min "jag-känner-mig-som-en-kreativ-människa-lista": Röda Ärtor I Skyn
Med mer, förstås.


I lov music <3 c:





Poooooo

Taaaaaa

Toooooo


Is


Good


On


Mondays.


I


Think..


I donno, wateva.


c:


Potatonessoverloud ^-^


           lol






Ps: ROBERT! :O

Ps2: jag var mycket trött när jag skrev detta inlägg.

Ps3: Serieös. Robert är ett fint namn. Be proud of ya-self, Robert! -_o


//The Unicorn


Presentation


15 år, men fortfarande en enhörning C:

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Du hittar en korv på gatan. Vad gör du?
 Hittar den.
 Nom-nom:ar den.
 Tittar på enhörningen som står på den.
 Det här alternativet är hysteriskt roligt.
 Går förbi den som en normal människa.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards