unicornrandomness

Alla inlägg under maj 2014

Av The Unicorn - 29 maj 2014 14:06

Så jag har börjat nörda spela.se bara för att jag tycker att det är en typisk sak att göra när man är över tolv år, och jag... Alltså, de där quiz-resultaten var...


LoL, jag har bilder, palla förklara x3


 

Sant

 

 

 

Sant



 

Sant



Önskar att det var sant.. D:



 

Sant


 

Är det bara jag som undrar vad läppstiftet har att göra med den där farbrorns ansikte?




Jahapp, då vet du plötsligt lite mer om mig och vad jag har för mig under mina lediga dagar.. heh x)


- Kan man äta mat om man står uppochner? :O
- YESH! B)

- Okaii :3




 
                  KAWAII!!!<3 ^o^




Också en sak till: JAG SÅG KLART ANIME SERIEN Say "I love you" FÖR NÅGRA DAGAR SEN OCH DEN ÄGER SÖNDER ALLT ANNAT!! REKOMENDERAR STARKT TILL ALLA SOM TYCKER OM ATT DÖ I SLUTET AV EN BRA ANIME-SERIE!


Det var nog allt c:
Have a fluffing nice day, everyone!

//The Unicorn

Av The Unicorn - 22 maj 2014 10:26

FÖRLÅT ATT JAG INTE SKRIVER SÅ OFTA MEN JAG ÄR INTE EN SÅN SOM ÄTER TOMAT.   


Igår sålde jag kakor och sjöng i stan för att tjäna pengar till Operation Dagsverke. Vi tjänade rätt mycket även fast ingen har kontanter nuförtiden. Barnen i Moçanbique kommer väl få en väldigt fin skola. Hoppas jag. Spaggeti. Okei dat stavning is really awesome.


Jag är hungrig c:


På fredag (asså imorgon) ska bildprotjektet (dat stavning tuu) vara klart. Hoppas jag hinner, jag tänker inte offra mitt B. Att bero på betyg, jag fick nyss reda på att jag får A i musik!!! :D AAAAAAAAAAAHHHHMMSÅÅÅHAAAPPPYYYYYYYYIIIIYYAAAAAAYY
YYIII!!!! XD


Förlåt för en uttjatad låt c;



//The Unicorn

Av The Unicorn - 12 maj 2014 17:40

SKOJAR DU?! JAG SKREV ETT AP-LÅNGT INLÄGG OCH DET SPARADES INTE?!!!? JAHA? OCH NU DÅ?! D:
Andas, enhörning, andas... -.-

Okej, så här iaf: jag hade skrivigt en lång text som du nu slipper läsa. Grattis.
Men här kommer lite mer text och bilder bara för att jag misstänker att det är sånt som ska finnas med på ett blogginlägg.

Jag har redigerat lite bilder och insåg att de blev lite anorlunda ut från orginalen..
VARNING: Riktigt känsliga läsare bör kanske inte se dem här bilderna.. Jag vet inte.

Det här är den orginala bilden, den inte så överdrivet läskiga och faktiskta ganska charmiga bilden:
 

Och här kommer den redigerade:
 


Erkänn att den är ganska creepy. Och ja, min Yohio-crush har börjat komma tillbaka.


Jag saknar Rainbow.. Undrar vad hon gör på Onsdag? Undrar vad jag antagligen omedvetet har planerat in på Onsdag..
Well, fluff.
Fluff, fluff, fluff. Och ta inte illa upp, lilla vän. Lila vän. Rainbow. Haha. c:


WILIAMSPETZ >:D
 


BAIII! Cx

//The Unicorn

Av The Unicorn - 10 maj 2014 15:27

Ja, jag lovade min låssasyrra att jag skulle skriva om henne på min blogg om hon började läsa ^^
Varsegod, kära syster x3


RANDOM YOHIO-BILD:

 

Mkay..
Byeeeii! :D


//The Unicorn

Av The Unicorn - 7 maj 2014 20:38

Heii jordinvånare och andra varelser. Idag skriver jag förträffligtnog mitt första inlägg från mobilen. Yäääii!! ^-^

Eftersom att jag inte skrivigt på länge tänkte jag iaf visa något intressant och "läsvärt": MAD LIBS!
Såg några youtuber göra detta och fnissade lite åt dem, så nu är det min tur att få er läsare att fnissa! Eller åtminstone små-le lite.. Om du inte är expert på påkärfäjs, villsäga. Då förväntar jag mig att du garvarihjäl dig. Ja, Potatis, jag menar dig. PotatoFaaace.. *u*

Okej, men här kommer iaf min skickligt skrivna mad libs-text:

Av The Unicorn - 6 maj 2014 16:38

     

Av The Unicorn - 3 maj 2014 10:35

Potatis!    


 

Av The Unicorn - 2 maj 2014 13:37

GRATTIS PÅ FÖDELSESAGEN, RAINBOW!! :D


 

Presentation


15 år, men fortfarande en enhörning C:

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Du hittar en korv på gatan. Vad gör du?
 Hittar den.
 Nom-nom:ar den.
 Tittar på enhörningen som står på den.
 Det här alternativet är hysteriskt roligt.
 Går förbi den som en normal människa.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards