unicornrandomness

Alla inlägg den 9 februari 2014

Av The Unicorn - 9 februari 2014 13:17

#hej

Jag har ett tråkit liv just nu, vilket är anledningen till att jag har skrivit här så ofta nu. Typ FLERA DAG I RAD! :O
Har inget o göra, och det jag kan göra är typ: städa rummet, läsa läxan, sortera min bokhylla i bokstavsordning..
Jag pallar inte. Först en jobbig vecka, hemma för jag var sjuk typ hela, och sedan en ensam, tråkig helg. Ensam.
Och jag kan inte åka någonstans för jag har inget eget busskort för tillfället! JAG ÄR SÅ TRÖTT PÅ ATT SITTA HEMMA JUST NU, KOM OCH HJÄLP MIG NÅGON! </3

Som ni kanske märker är jag lite deppig just nu, och jag vill helst inte att det ska smitta. Min choklad är snart slut. Så nu måste jag sluta skriva. Hare bra. Bättre än jag. Och det rimmade. Tralalala.

//Enhörningen

Presentation


15 år, men fortfarande en enhörning C:

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Du hittar en korv på gatan. Vad gör du?
 Hittar den.
 Nom-nom:ar den.
 Tittar på enhörningen som står på den.
 Det här alternativet är hysteriskt roligt.
 Går förbi den som en normal människa.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards