unicornrandomness

Alla inlägg den 6 juni 2014

Av The Unicorn - 6 juni 2014 22:54

Nejmen hejsan :)

Var inne på omegle idag. Det var läskigt, mest massa pervon, men en hel del randomness hittade jag iaf.

Inget som jag kan skriva av från minnet, men.. ja. De flesta var riktigt trevliga, hel nice, men det var en som var elak, om jag kan formulera mig så. Samma person bad mig "rösta sverigevänligt" eller nått. Han vet inte att jag bara är femton *fniss*


Denna vecka har jag också börjat se x-men filmerna. De är fett bra. Rekomenderas för folk som gillar gulliga filmer med ganska väldigt mycket action och få stunder av trögheter. Jag gillar Bobby mest, för han är cool. Har dock bara kommit till film tre än, så han kna mycket väl bli en superskurk i fjärde filmen. Men hoppas inte det. Bobby är för cool för sånt.




//The Unicorn

Presentation


15 år, men fortfarande en enhörning C:

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Du hittar en korv på gatan. Vad gör du?
 Hittar den.
 Nom-nom:ar den.
 Tittar på enhörningen som står på den.
 Det här alternativet är hysteriskt roligt.
 Går förbi den som en normal människa.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards