unicornrandomness

Alla inlägg den 13 september 2014

Av The Unicorn - 13 september 2014 10:34

Kära läsare.
Jag har tappat bort mitt flum lite.

Jag vet inte vart man bör leta först om man tappar något sådant, så jag började med taket, men det var inte där.

Jag slår vad om att det här har att göra med en viss person, som visserligen inte läser min blogg men som jag inte vågar skriva någonting om endå.

Tänk om denna person tillfångatagit mitt flum? Vad gör jag då?

Jag kommer grubbla som in i cupcakemountains fluffiga gråtthålor tills det här är över. Det tror jag nog.

Tänk om jag blir galen? Eller värre, tänk om jag slutar vara det? Vad händer då?

Jag har lite panik, kära läsare. Om ni hittar lite flum någonstans kan ni väl skriva en kommentar?

Tack så mycket, snällt av er.


Ha en trevlig dag    

//The Unicorn



 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


15 år, men fortfarande en enhörning C:

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Du hittar en korv på gatan. Vad gör du?
 Hittar den.
 Nom-nom:ar den.
 Tittar på enhörningen som står på den.
 Det här alternativet är hysteriskt roligt.
 Går förbi den som en normal människa.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards